Backer Update and Omniframe Teaser

Discussion in 'News & Announcements' started by Grummz, Aug 8, 2016.

  1. Earth_Soldier

    Earth_Soldier Deepscanner

    [​IMG]
     
  2. Nizuul

    Nizuul Player One

    SO badass!

    I like how you can still see your character while in the suit... and built in glider wings! Doh!
     
    engjang likes this.
  3. Keezweez

    Keezweez New Member

    I can barely contain myself from these updates, plz stop while you can or else... Im ded
     
  4. AlphaXero

    AlphaXero Deepscanner

    Mow.
    cat.png
     
    Last edited: Aug 9, 2016
  5. Brezals

    Brezals Deepscanner

  6. Grummz

    Grummz Administrator Ember Dev

    LOL D.va Omniframe! TY for that @AlphaXero

    BTW, these frames move like Firefall characters (e.g. they are FAST). They are not lumbering mechs. Expect the same kind of mobility as FF. tks!
     
  7. Mahdi

    Mahdi THMPR Inbound - Gatestrider - Firstclaimer

    I just relayed Grummz post to a friend on mumble. He responded in a passionate way unsuitable for younger audiences.
     
  8. Drega

    Drega New Member

    The Omniframe MEK looks amazing even on that tiny tease picture, it will be awesome to have that kind of gear to do our extraction, minerals here I come!
     
  9. AlphaXero

    AlphaXero Deepscanner

    Well it seems my cat omniframe was misinterpreted as another D.VA request,I am not opposed to this and I have now *fixed* the D.VA frame mlgddva.png
     
    Astro, Krhys, Nakiato and 2 others like this.
  10. Fryepod

    Fryepod Active Member

    Thanks for rectifying that base movement will feel the same in pace. I love mechs but when I first saw this I was like "that's great art but that's a... mech." *assumed it mostly operated like one as well* .
     
  11. Drega

    Drega New Member

    TheDragonMonkey likes this.
  12. YankiChaser

    YankiChaser New Member

    Is it getting hot in here or is it just me? I think it's just me because I (Ahem) am the only one ready for this game to come out -COUGH- -COUGH- -COUGH-
     
    Drega likes this.
  13. YankiChaser

    YankiChaser New Member

    How did you get the T.H.M.P.R. title?
     
  14. Mahdi

    Mahdi THMPR Inbound - Gatestrider - Firstclaimer

    The first fundraiser for the site and early artwork. Mine was a lowly $15 amount because bloody everything else above that value was sold out already. lol There will be more perk packages in the future to jump in on.
     
  15. Angel McWalsoft

    Angel McWalsoft Firstclaimer

    As i was scrolling down and saw the shoulder pod, i knew where this was going... and my Ramen came out my nose.
     
    Krhys likes this.
  16. Torgue_Joey

    Torgue_Joey Emberite -Death Reaper KAIJU 'SPLODER

    I'm wondering what tools everyone using to edit/manipulate the pictures?

    Might make on myself today :D
     
  17. GreatKhan

    GreatKhan New Member

    MS Paint ofc
     
    Krhys and Torgue_Joey like this.
  18. AlphaXero

    AlphaXero Deepscanner

    Photoshop FTW
     
  19. Torgue_Joey

    Torgue_Joey Emberite -Death Reaper KAIJU 'SPLODER

    Lol ain't gonna waste my money on that
     
  20. Bl4ckhunter

    Bl4ckhunter Active Member

    Who told you that you had to pay for it? XD
     

Share This Page